Nexxtcare.nl – Klachtenprocedure
Klachtenprocedure
Nexxtcare streeft naar een hoge kwaliteit en uitstekende (medische) dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze werkwijze of het optreden van onze hulpverleners. Als u ontevreden bent over een bepaalde situatie of als u van mening bent dat er fouten zijn gemaakt, horen wij dit graag van u.
Indienen van een klacht
Om uw klacht op een snelle en correcte manier te behandelen, verzoeken wij u om, indien mogelijk, de volgende gegevens te verstrekken:
- Uw (bedrijfs)naam, adres en contactgegevens;
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht;
- De datum, locatie en het evenement waarop de klacht betrekking heeft;
- Het tijdstip waarop de klacht is ontstaan (indien bekend);
- De naam van de betrokken hulpverlener (indien mogelijk).
Met deze gegevens kunnen wij direct aan de slag en houden wij u op de hoogte van de voortgang van de afhandeling.
Klachttermijn
Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht binnen 2 weken na het plaatsvinden van het evenement in te dienen. Binnen deze termijn zijn de details en herinneringen bij beide partijen nog vers en kan er snel en effectief worden gehandeld.
Afhandeling van uw klacht
Na ontvangst van uw klacht nemen wij deze op in ons klachtenregistratiesysteem. U ontvangt binnen vijf werkdagen een schriftelijke bevestiging met daarin:
- Een korte beschrijving van uw klacht;
- Hoe en wanneer Nexxtcare uw klacht zal onderzoeken;
- Een indicatie van de termijn waarop u een reactie kunt verwachten.
Nexxtcare zet zich in om uw klacht zorgvuldig af te handelen en om eventuele ontevredenheid weg te nemen. Wij streven ernaar uw vertrouwen in Nexxtcare en onze hulpverleners te herstellen.
Verzoek om medische informatie
Heeft u letsel opgelopen tijdens het evenement en wilt u medische informatie opvragen over de verleende zorg? Houd dan rekening met de wettelijke klachttermijn van 5 jaar. Dit termijn wordt ook gehanteerd met betrekking tot letselschade. Na deze periode worden uw (medische) gegevens uit ons systeem verwijderd. Om uw privacy te waarborgen, dient u bij het opvragen van medische informatie een schriftelijk verzoek van uw advocaat te overleggen.
Waarom werken met ons.
Donec feugiat lectus mi, nec scelerisque massa viverraac. Vivam vestibulum ornare imperdiet. Nam et sagittis diam. Maecenasma ximus fringilla viverra. Quisque malesuada enim sed aliquam feugiat. Curabitur id sem eu velit eleifend tincidunt.
Curabitur et lorem et dolor iaculis convallis. Curabitur interdum ipsum convallis porttitor vulputate. Morbi sed massa at dui congue porttitor eget.