Klachtenprocedure

Indienen van een klacht

Om uw klacht op een snelle en correcte manier te behandelen, verzoeken wij u om, indien mogelijk, de volgende gegevens te verstrekken:

  • Uw (bedrijfs)naam, adres en contactgegevens;
  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht;
  • De datum, locatie en het evenement waarop de klacht betrekking heeft;
  • Het tijdstip waarop de klacht is ontstaan (indien bekend);
  • De naam van de betrokken hulpverlener (indien mogelijk).

Met deze gegevens kunnen wij direct aan de slag en houden wij u op de hoogte van de voortgang van de afhandeling.

Klachttermijn

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Wij verzoeken u vriendelijk om uw klacht binnen 2 weken na het plaatsvinden van het evenement in te dienen. Binnen deze termijn zijn de details en herinneringen bij beide partijen nog vers en kan er snel en effectief worden gehandeld.

Afhandeling van uw klacht

Na ontvangst van uw klacht nemen wij deze op in ons klachtenregistratiesysteem. U ontvangt binnen vijf werkdagen een schriftelijke bevestiging met daarin:

  • Een korte beschrijving van uw klacht;
  • Hoe en wanneer Nexxt Care uw klacht zal onderzoeken;
  • Een indicatie van de termijn waarop u een reactie kunt verwachten.

Nexxt Care zet zich in om uw klacht zorgvuldig af te handelen en om eventuele ontevredenheid weg te nemen. Wij streven ernaar uw vertrouwen in Nexxt Care en onze hulpverleners te herstellen.

Verzoek om medische informatie

Heeft u letsel opgelopen tijdens het evenement en wilt u medische informatie opvragen over de verleende zorg? Houd dan rekening met de wettelijke klachttermijn van 5 jaar. Dit termijn wordt ook gehanteerd met betrekking tot letselschade. Na deze periode worden uw (medische) gegevens uit ons systeem verwijderd. Om uw privacy te waarborgen, dient u bij het opvragen van medische informatie een schriftelijk verzoek van uw advocaat te overleggen.